I fredags

Jag vet att jag Àr vÀrdelös pÄ att komma ihÄg att blogga...
Jag ska försöka skriva iordning nu,..
I fredags, sÄ shoppade jag hela dagen.. Köpte nya jeans, shorts, lÀppglans, en matta till köket, nya skor lite grejer till skrutten osv..
Han fick vara hos mamma medans jag shoppade loss. SÄ himla skönt att fÄ gÄ ifred och bara prova exakt nÀr man vill och vad man vill..
Sen nÀr stan stÀngde mötte jag upp Helena, vi gick och handlade lite middag och gick hem till mig, samtidigt kom Hugge hem och kÀkade middagen med oss..
Sen hade vi bara en hur mysig och lugn kvÀll som helst.
Massor med tÀnda ljus, gott te och bra musik..
Det Àr alltid lika trevligt att trÀffa Helena.. Det blev mycket jobbsnack, om vad vi ska göra i framtiden osv.
Hon arbetar just nu pÄ astra, jag tycker att det verkar vara ett skit kul jobb. :)

De va nog allt om i fredags.. Helena drog hem vid 02:30 sÄ jag dog pÄ en gÄng nÀr hon gick hem..


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0