grymt bra dag :)

Har haft en grym dag idag...
Det var lÀtt den roligaste dagen pÄ jobbet hittills.
NÀr jag kom hem sÄ vÀntade ett vÀldigt roligt brev.. Hugo ska börja pÄ blombacka förskola.
Jag har sjÀlv arbetat pÄ den förskolan och den Àr grym..
Jag hoppas han fÄr mina gamla kollegor :) Dom Àr jÀtte mysiga hela högen.
 
Han ska börja den första oktober.. Men vi fÄr se hur det blir med det.. vet inte hur det fungerar., för Matte har mer pappa ledighet att ta ut. Skulle vilja ha Hugge hemma i nÄgon mÄnad till men vet inte om man fÄr behÄlla dagis platsen dÄ.?

Nu pÄ kvÀllskvisten sÄ har jag gÄtt en skogspromenad Àtit rostade mackor och lÀst en bra bok..
Hugge Buggs sover sen typ en timme tillbax och jag ska nu göra ett sista försök att kolla pÄ x men.
Tycker den Ă€r bra, har bara ingen ro i kroppen att kolla pĂ„ film. har typ halva kvar och jag MÅSTE ju se den..

Imorgon Àr det onsdag och jag har ingenting planerat förutom att arbeta dÄ sÄklart..
Jag ska dra ner pÄ stan och byta ett par skor som Hugo fick av Hugos mormor. De var för smÄ..
Kanska ska Àta en glass i solen med prinsen.. om det Àr sol.

Ha en trevlig kvÀll :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0