GĂ„rdagen och vad som komma skall

Sitter pÄ rast igen... GÄrdagen var mkt trevlig. Jag, Jenny och en av Mattias systrar lagade lite mat. Sen Äkte mattes syrra efter ett tag. Hon skulle ha en mÀklare hos sig och vÀrdera lÀgenheten. Jag och Jenny mös med Hugge tills han somna. Sen hade vi girl talk i timmar. Vi skrattade, blev chockade, snackade gamla minnen och bara va. Jag och Jenny har hittat pÄ massor av hyss ihop. Bl.a. En Bulgarien resa, en jobbansökan som slutade vÀldigt fel,hehe... Det ska tas upp i ett annat inlÀgg. ;) nog om det... InlÀgget om Mattias och hans gamla kollega.. STOR SKITSNACKARN orkade jag inte skriva igÄr dÄ Jenny stannade sent. SÄ ikvÀll eller möjligen imorgon kommer det. Idag kanske jag fÄr fin besök av brorsorna. :) va vÀll typ 3 dagar sen vi sÄgs nu. Haha sÄ nu Àr det fÀrdig lÀngtat;) hoppas bara att LATMASKARNA vÄgar ta molly pÄ bussen ;) skriver mer sen. Nu Àr rasten slut och snart arbetsdagen ocksÄ... Saknar min lilla skrutt dÀrhemma sÄ jag dör. Puss sÄlÀnge :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0