...

Fick skjuts hem frÄn jobbet idag, jÀvligt skönt dÄ det var grymt mycket att göra idag.
Jag och prinsen lagade pyttipanna med stekt Àgg. Hugo Ät helst Àgg. Jag som trodde pyttipanna skulle bli as bra. Man slutar aldrig förvÄnas.. Min unge Àlskar citron och lime Àven hjortron och kaviar..hmmm????

Vi mötte upp Camilla och Jhonny med barnen.
Sen drog vi ner till maren och matade ankorna. Eller det va stora gÀss som stal all mat frÄn smÄ pippina. :D
Hugo skulle mata en and nÀr han sjÀlv insÄg att mackan sÄg ju faktiskt god ut sÄ uuuuut med nappen i maren. jÀvla unge hahaha. Gamalt bröd dessutom ;)
Sen blev det lite shopping pÄ ica. lite Hugge gröt och vÀlling.

Vet ni.?? jag Àr sÄ jÀvla vÀrdelös sÄ jag kollade inte klart pÄ xmen igÄr heller. haha
Jag somnar jÀmt. :(
SÄ nu gör jag ett sista försök i mina tre rum och kök..

puss Ă„ go natt <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0