En helt vanlig tisdag

Efter jobbet idag sĂ„ tog jag bussen hem... LAT VA?? Tog fel buss dessutom. Åker ju aldrig kommunalt lĂ€ngre sĂ„ det Ă€r inte sĂ„ lĂ€tt. Fick gĂ„ frĂ„n stan, sĂ„ hade lika gĂ€rna kunnat gĂ„ hela vĂ€gen. I fortsĂ€ttningen GÅR jag... Jag följde med Camilla att hĂ€mta Neo pĂ„ dagis, jag och Hugge gick och köpte lite festis och kex och hade picknick i lekparken. Vi gick hem, lagade en gourmet' middag.." falukorv och mackaroner" ;) Skitungen fick bada. Vi har lekt i hans rum. Sen kom Camilla och Milo pĂ„ en fika och snackade lite skit. Det var trevligt. Och nu sitter jag i soffan och vĂ€ntar pĂ„ tvĂ€tten i tvĂ€ttstugan. VĂ„rar SKIT torkrum som torkar klĂ€derna skit dĂ„ligt, det vĂ€ntar jag ocksĂ„ pĂ„. Brukar se ut som tajkon hĂ€r hemma nĂ€r jag tvĂ€ttar, dĂ„ jag hĂ€nger allt överallt i hela vĂ„r lgnht....... Snart dax för ett bad och sen tvn. Puss pĂ„ er. :D

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0