en helt vanlig stressig dag

Hola
Fick skjuts hem frÄn jobbet, sÄ jÀvla skönt. Idag jobbar jag och Matte om varandra. Det Àr det versta.
Jag slutar kl 15:00 och han börjar kl 15:00.
Vi hann bara ropportera till varandra om dagen. haha
Han och Hugo hade varit hemma hos Mattias bÀsta kompis " Midja " och myst hela dagen. Hugge hade fÄtt bada i poolen och Svea hade matat honom med piggelin. haha sÄ gulligt.
Svea Àr Mdja och Emilys dotter och hon Àr mer lockig Àn Hugo i hÄret.Trodde inte det gick ;) sÄ gryyymt söt.

Just nu ligger plutten och slaggar och jag ska snart packa iordning picknick korgen.
Vi ska nÀmligen upp till torekÀllberget" vÄrat andra hem" och trÀffa Camilla och Jhonny med barnen.
Tror vi behöver Àta nÄtt innan vi gÄr upp dit ocksÄ.. hmm undrar vad man ska slÀnga ihop för kÀk.
Har ingen fantasi idag alls faktiskt.
Det var kaos pÄ jobbet och man hann knappt andas.
Sen har det varit full rulle sen man kom hem.. Jag och Hugin var pÄ konsum och shoppade, Vi har Àtit glass och H har badat.

Ni fÄr lite bilder sen frÄn torekÀllberget...

hej sÄlÀnge  :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0