Bilder och godnatt

NÀr man inte har nÄgot bÀttre för sig en natt kl 02:00 sÄ kan man ju lÀgga upp lite bilder pÄ dom man tycker om. Ellerhur :)? Jag ska jobba imorgon sÄ jag borde verkligen sova. Har för mycket tankar i mitt huvud. I dag har det varit en sÄnn dag nÀr allt man gör bara blir fel. SÄnna dagar Àr onödiga tycker jag. LÀngtar tills jag slutar imorgon. DÄ ska jag direkt hem till min lilla gris. Sen ska vi trÀffa en ny mamma och en ny bebis som vi inte har umgÄts med förut. Gabriella och hennes dotter karma. Ska bli mkt trevligt. Nu ska jag verkligen göra ett försök att sova...men kÀnner jag mig rÀtt sÄ kollar jag vÀll fortfarande pÄ klockan nÀr den Àr 5:00 :( GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0