40 Ă„ring skriker tjuv....

Äntligen rast.. KAFFE.. Hann inte dricka det imorse. Va uppe sent igĂ„r. Jag och Robban gjorde lite musik och nĂ€r jag kom hem kollade jag och Matte pĂ„ nĂ„gon skrĂ€ckfilm. Han vet att jag Ă€lskar skrĂ€ck sĂ„ han hade hyrt nĂ„tt ruskigt ;)det Ă€r kĂ€rlek.. alltsĂ„... HĂ„ll i er . Ni kommer fö av garv. IgĂ„r nĂ€r jag och Robban var pĂ„ vĂ€g hem till honom sĂ„ trĂ€ffade vi pĂ„ Mattias förra kompanion som har anmĂ€lt Mattias för allt möjligt löjligt.. Som att han skulle ha stulit 5 miljoner och ja .. HAHA. Hur som haver sĂ„ blev det ingenting av det som idioten hittat pĂ„ " fanns ingenting att gĂ„ pĂ„..fattades inte ens det frĂ„n bolaget :P..." + att han har gjort sĂ„ förut mot en annan kille som han drev ett företag med. NĂ€r dom konka sĂ„ skĂ€mdes han sĂ„ mycket sĂ„ han anklagade honom för att ha stulit ett par miljoner dĂ€r med. Undrar vem som stjĂ€l pengar????? Hur som helst sĂ„ möttes vi vid ett övergĂ„ngsstlle och fĂ„r ögonkontakt.. MĂ€nniskan kollar pĂ„ mig med mord i blicken, nĂ€r han gĂ„r förbi mig sĂ„ stannar han, vĂ€nder sig om och skriker tjuv. TILL MIG. Hahahahahahahahahaha... Och nĂ€r i helvete hade jag nĂ„tt med saken att göra. ? Ber om ursĂ€kt för att ni fick utstĂ„ detta inlĂ€gg. Ska skriva ett lĂ€ngre och tydligare inlĂ€gg om vad som faktiskt har hĂ€nt. FRÅN BÖRJAN. Men att betee sig sĂ„ nĂ€r man nĂ€rmar sig 40... Det tyder pĂ„ ganska mycket. Jag fick mig ett gott skratt i allafall. :) ha en underbar dag. SĂ„ fĂ„r ni lĂ„nga inlĂ€gget ikvĂ€ll.. Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va! Han verkar ju inte riktigt klok, men vÀrlden Àr full av pukon sÄ vem Àr förvÄnad. Ps vore han MAN bad han om ursÀkt. Men det kan vi vÀl utesluta ;)

2011-08-10 @ 12:33:49
Postat av: Johanna

Va! Han verkar ju inte riktigt klok, men vÀrlden Àr full av pukon sÄ vem Àr förvÄnad. Ps vore han MAN bad han om ursÀkt. Men det kan vi vÀl utesluta ;)

2011-08-10 @ 12:38:40
Postat av: Carla

Haha, vilket jÀvla stolpskott! :D Men folk Àr ju lite speciella :) Hoppas vi kan ses snart, saknar ju dig! Puss

2011-08-10 @ 13:02:54
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carro

Carla.. Jag saknar dig ocksÄ. Kan vi inte försöka fÄ till det nÀsta vecka? Ja visst Àr det tragiskt med mÀnniskor som gör sÄdÀr. Det Àr ju bara pinsamt för honom. Alla vet att det Àr han som har ljugit dessutom :) hur mÄr dina prinsar? Dom Àr jÀtte fina verkligen. Brukar kolla pÄ era fina bilder :) puss och kram till hela familjen :)

2011-08-10 @ 13:08:58

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0